سوپر اپ اسنپ

سوپر اپ اسنپ؛ اپلیکیشنی برای تمام نیازها!

مهم‌ترین و شناخته‌ترین بخش سوپر اپ اسنپ، درخواست اینترنتی خودرو است. اولین خدمت شرکت اسنپ که شیوه نوینی در حمل و نقل شهری در ایران پایه گذاشت. درخواست خودرو با سوپر اپ اسنپ در حال حاضر در بیش از ۱۴۰ شهر ایران فعال است. 
با دانلود اسنپ برای ایفون به راحتی میتوانید از هر کجای شهرتان که هستید به مقصد مورد نظر خود سفر کنید. با استفاده از خدمات اسنپ میتوانید از امکان سفر بین شهری اسنپ استفاده کنید و همچنین از تخفیفات ویژه ای که برای انواع سفرتان در اختیارتان میگذارد، مانند سفر بین شهری و داخل شهری بهره مند شوید.
درخواست موتور هم با اسنپ
«اسنپ بایک» یا موتور ویژه مسافر یکی از سرویس‌های سوپراپ اسنپ است که سرعت، سهولت و مقرون به صرفه بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است.اسنپ بایک برای کاربرانی طراحی شده است که می‌خواهند در روزهای پرترافیک در سریع‌ترین زمان ممکن از مبدا به مقصد برسند. اسنپ بایک برای رسیدن سریع و آسان مسافران طراحی شده است که مسافران به راحتی به مقصد مورد نظر خود در کمترین زمان ممکن برسند. در ضمن برای ارسال بسته‌های «اسنپ باکس» جایگزینی برای پیک تلفنی سابق است. درست مثل روش درخواست خودرو با انتخاب مبدا و مقصد، موتور مخصوص ارسال بسته اسنپ مرسوله شما را در شهر جابه‌جا می‌کند. با امکان پیگیری لحظه‌ای مرسوله روی اپلیکیشن می‌توانید زمان رسیدن بسته خود را به مقصد تخمین بزنید و از تحویل آن اطمینان پیدا کنید.

سفارش غذا
سفارش غذا جزء اولین سرویس‌هایی بود که به سوپر اپ اسنپ افزوده شد و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین‌ بخش‌های آن است. سفارش غذای آنلاین هم تغییر بزرگی در زندگی روزمره ما ایجاد کرد. قدرت انتخاب، گزینه‌های بیشتر و امکان سفارش همزمان از رستوران‌های مختلف و همینطور سفارش خرید از سوپرمارکت‌های اطراف محل زندگی‌تان از جمله امکاناتی است که بخش سفارش غذای سوپر اپ در اختیار کاربران قرار داده است. با استفاده از سوپر اپلیکیشن اسنپ به راحتی از قسمت اسنپ فود برای سفارش غذای خود در کمترین زمان ممکن استفاده نمایید از ویژگی‌های برنامه اسنپ فود برای ایفون میتوان به پیگیری وضعیت سفارش خود، امکان ارسال نظرات، امتیاز دهی و پرداخت به صورت آنلاین اشاره نمود.

شما می‌توانید با استفاده از سوپر اپ اسنپ به راحتی خریدهای سوپرمارکتی خود را هم انجام دهید. برای خرید از سوپرمارکت کافی است در همان اپلیکیشن اسنپ سرویس «سوپرمارکت» را انتخاب کنید. در حال حاضر امکان خرید از هایپراستار در شهرهای تهران و کرج فعال است اما ساکنین شهرهای تهران، کرج مشهد، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز، اهواز و قم می‌توانند از سوپرمارکت‌های اطراف، لیست خرید خود را تکمیل کنند و در منزل تحویل بگیرند . 

اسنپ پی 
یکی از سوالات متداولی که کاربران اسنپ میپرسند این است که خرید اقساطی از اسنپ و فعال کردن اسنپ پی به چه صورت است؟ 
با فعال کردن اسنپ پی برای استفاده از خدمات این اپلیکیشن میتوانید برای پرداخت هزینه سفر، سفارش غذا، سفارش از سوپرمارکت، خدمات پزشکی و دارویی، درخواست خودرو و بسیاری خدمات دیگر استفاده کنید و بعدا پرداخت کنید. توجه داشته باشید که در پایان ماه پرداخت کنید  این خدمات  در حال حاضر به صورت ماهانه میتوانید از این خدمات استفاده کنید و پرداخت سریع و آسان داشته باشید به عبارتی الان بخر، بعدا پرداخت کن. 
در اسنپ پی دو نوع اعتبار داریم: اعتبار ماهانه و اعتبار اقساطی 
ابتدا در سوپر اپلیکیشن اسنپ روی آیکون سرویس اعتباری کلیک کنید، سپس وارد سرویس اعتباری میشوید سپس کد ملی خود را وارد کنید و در آخر پس از انجام بررسی‌های لازم، وضعیت درخواستتان اطلاع داده میشود. در هر کجایی که باشید میتوانید به راحتی از این برنامه ویژه استفاده کنید.

وانت
وانت سرویس دیگری در سوپر اپ اسنپ است که برای حمل و نقل وسایل حجم و سنگین می‌توانید از آن استفاده کنید. با درخواست اینترنتی وانت می‌توانید بار تا ۵۰۰ کیلوگرم را در شهر جابه‌جا کنید. این سرویس در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد و قم در دسترس است. پس از درخواست وانت، لینک پیگیری برای شما ارسال می‌شود 
قطار
در اسنپ شما می‌توانید با خیال راحت بلیت قطار را با مناسبت‌ترین قیمت تهیه کنید. کافی است در سوپراپلیکیشن اسنپ روی سرویس «قطار» بزنید و با مشخص کردن مبدا، مقصد، تاریخ و تعداد مسافران بلیت مورد نظر خود را جست‌و‌جو کنید.

اتوبوس
خرید اینترنتی بلیط اتوبوس با طی کردن سه مرحله ساده انجام می‌شود و یکی از مهم‌ترین مزایای آن بهره‌مندی از تخفیف‌ها و آفرهای ویژه است که هزینه سفرهای بین‌شهری شما را کاهش می‌دهد.


شارژ سیم کارت
یکی از ویژگی‌های شگفت انگیز سوپر اپلیکیشن اسنپ، خرید شارژ از اسنپ است. با خرید شارژ از اسنپ میتوانید در هر کجا که هستید سیم کارت خود را شارژ کنید و از مزایا و تخفیف‌های ویژه ی این بخش استفاده کنید. یکی از مزایای استفاده از این امکان خرید شارژ برای دیگری است. اسنپ با سرویس «شارژ سیم‌کارت» روش ساده‌ای را برای خرید شارژ پیش روی‌تان قرار می‌دهد. با استفاده از این روش دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه‌ها، وارد کردن کدهای دستوری یا نصب اپلیکیشن‌های متعدد نیست. اگر کاربر یکی از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، رایتل یا آذرتل هستید، برای شارژ سیم‌کارت خود کافی است در اپلیکیشن اسنپ گزینه شارژ سیم‌کارت را انتخاب کنید و با وارد کردن شماره موبایل، انتخاب اپراتور و مشخص کردن مبلغ شارژ، به آسانی سیم‌کارت خود را شارژ کنید.

بسته اینترنت
سرویس «بسته اینترنت» یکی دیگر از خدمات اسنپ است که امکان خرید بسته اینترنت را به آسانی برای شما فراهم می‌کند. اگر کاربر یکی از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و یا آذرتل هستید به راحتی می‌توانید با وارد کردن شماره موبایل خود، از خدمات بسته اینترنت اسنپ استفاده و خرید کنید.

پرداخت قبض
برای پرداخت قبض‌های آب، برق، گاز، تلفن ثابت، جریمه و عوارض شهرداری هم می‌توانید از اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید. کافی است سرویس «پرداخت قبض» را انتخاب کنید و با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت وارد عملیات پرداخت شوید.

هم اکنون میتوانید سوپر اپ اسنپ را از اپ استور ایرانی سیب ایرانی دانلود نمایید و از ویژگی‌های فوق العاده این اپلیکیشن بهره مند شوید.