بهترین برنامه ادیت چهره ایفون

بهترین برنامه ادیت چهره ایفون

اگر قصد دارید تصاویر خود را قبل از انتشار در فضای مجازی زیباتر کرده و آن‌ها را ویرایش کنید و یا پرتره چهره خود را برای موقعیت‌های کاری آماده کنید اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند نیاز شما را برطرف کنند، در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین برنامه ادیت چهره ایفون بپردازیم.

 

اپلیکیشن Peachy برای ایفون

برنامه Peachy قطعا یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس در ایفون به حساب می‌آید، با استفاده از این برنامه شما می‎توانید فیلترهای متفاوتی را بر روی تصاویر چهره خود اعمال کنید، یکی از بهترین امکانات این برنامه قابلیت تنظیم دستی تصاویر است، شما می‌توانید پس از مدتی به صورت دستی تنظیمات نور، رنگ و فیلتر را در تصاویر خود تغییر داده و به نتیجه دلخواه خود برسید.

اگر از کاربرانی هستید که با برنامه‌های ویرایش چهره آشنایی نداشته و با تنظیمات مختلف و پیچیده برنامه‌های ویرایش عکس احساس غریبگی می‎کنید اصلا نگران نباشید، این برنامه برای شما هم راهکاری در نظر گرفته است.

با استفاده از برنامه Peachy برای ایفون شما می‌توانید بدون تنظیمات سخت و پیچیده و تنها با چند کلیک به نسخه زیباتری از تصاویر چهره خودتان دست پیدا کنید.

شما می‌توانید همین حالا این برنامه را از استور سیب ایرانی دانلود و نصب نمایید.

 

برنامه Airbrush برای ایفون

این برنامه در لیست بهترین برنامه ادیت چهره ایفون قرار دارد که می‌تواند تمامی نیاز‌های شما را برطرف کند، این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا در سریع‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت تصاویر چهره خود را ویرایش کرده و از آنها برای اشتراک در فضای مجازی استفاده کنید.

برنامه ویرایش چهره Airbrush برای ایفون قابلیت‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

ویرایش چین و چروک صورت

در این برنامه شما می‌توانید با استفاده از هوش مصنوعی و تنها با چند کلیک چین و چروک صورت و همچنین جوش‌های خود را از تصویر حذف کنید، برنامه Airbrush به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن این تغییرات را روی تصاویر خود اعمال کنید.

حذف پس زمینه تصویر

اگر قصد دارید پس‌زمینه عکسی را از آن تصویر جدا کنید این برنامه به راحتی این کار را برای شما انجام خواهد داد، برای این کار حتی نیاز نیست سوژه یا فرد مورد نظر را به صورت دستی برش دهید و از پس زمینه تصویر جدا کنید، تنها روی شیع، یا شخص مورد نظر کلیک کنید، این برنامه به صورت کاملا هوشمند آن شیع، را تشخیص داده و در بهترین حالت پس زمینه را از آن جدا خواهد کرد.

افکت‌های متنوع

شما همچنین می‌توانید با استفاده از این برنامه فیلتر و افکت‌های مختلفی را بر روی تصاویر صورت خود اعمال کنید، این برنامه تعداد بسیاری از افکت‌های مختلف را در خود جای داده تا رضایت کاربران با سلایق مختلف را در برگیرد.

 

 برنامه B612 برای ایفون

سلفی با این برنامه یک چیز دیگست

احتمالا نام اپلیکیشن B612 به گوشتان خورده باشد، این برنامه که جزو حرفه‌ای ترین برنامه‌های ویرایش تصاویر به حساب می‌آید برای سیستم عامل‌های آیفون و اندروید منتشر شده است، این برنامه امکانات بسیاری برای ادیت صورت ایفون و ویرایش تصاویر پرتره در اختیار کاربران می‌گذارد، از تغییر رنگ چشم گرفته تا برطرف کردن ایرادات چهره مانند جوش و لکه صورت همه و همه را می‌توانید با این برنامه انجام دهید.

این اپلیکیشن همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در لحظه وارد برنامه شده و به صورت مستقیم از طریق این برنامه تصاویر سلفی با کیفیت بگیرید، شما از بین بیش از 1500 فیلتر متنوع می‌توانید فیلتر مورد نظر خود را با توجه به سلیقه و حال و هوای خودتان انتخاب کنید، سپس هر عکسی که با این برنامه بگیرید فیلتر مورد نظر بر روی آن اعمال خواهد شد.

امکانات این برنامه اما به اینجا ختم نمی‌شود، به غیر از قابلیت ویرایش عکس‌های صورت ایفون شما می‎توانید ویدیو‌های خود را به صورت کاملا حرفه‌ای ویرایش کنید، روی آنها صدا گذاشته و یا به آنها زیرنویس اضافه کنید.

این برنامه یک تجربه شیرین از ویرایش تصاویر را برای شما به ارمغان خواهد آورد، برنامه B612 برای ایفون را می‎توانید همین حالا از اپ استور سیب ایرانی دانلود و نصب نمایید.

 

Camera 360 نسخه IOS

هوای عکساتو داره

اگر قصد دارید فراتر از یک عکاسی ساده پیش رفته و از خلق تصاویر خلاقانه لذت می‌برید باید این برنامه را امتحان کنید.

این اپلیکیشن که به صورت کاملا حرفه‌ای در دسته‌بندی ویرایش و ادیت تصاویر قرار دارد به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان به بهترین نسخه تصاویر صورت خود برسید، در ادامه به بررسی بخشی از امکانات این برنامه می‌پردازیم.

تنوع در فیلترها و افکت ها:

این برنامه طیف وسیعی از فیلترها و افکت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‎توانید در کسری از ثانیه آن‎ها را روی عکس‌های چهره خود اعمال کنید.

حالت‌های مختلف عکاسی:

با استفاده از این برنامه شما می‌توانید در حالت‌‌های مختلف تصاویر خود را ثبت کنید، عکاسی سلفی، 360 درجه و عکاسی در شب تعدادی از حالت‌های مختلف عکاسی توسط این برنامه هستند.

ویرایش حرفه‌ای عکس چهره:

اپلیکیشن Camera360 برای ایفون به صورت کلی امکانات بسیاری را در اختیار علاقه‌مندان به عکاسی قرار می‌دهد، شما علاوه بر اینکه می‌توانید از افکت‌ها و فیلترهای آماده این برنامه استفاده کنید، همچنین می‎توانید به صورت کاملا حرفه‌ای تنظیمات مختلفی همچون رنگ، کنتراست، نور، سایز و ابعاد تصاویر چهره خود را ویرایش کنید.

به این صورت شما می‎توانید ایرادات چهره همچون لک و چین و چروک را ویرایش کنید.

این موارد تعدادی از قابلیت‌ها و امکانات برنامه بودند که موجب می‎شود برنامه Camera 360 در لیست بهترین برنامه ادیت صورت ایفون قرار بگیرد، این برنامه را می‎توانید همین حالا از اپ استور سیب ایرانی دانلود و نصب نمایید.

 

برنامه YouCam Makeup برای ایفون

در زمان صرفه‌جویی کن

یکی دیگر از برنامه‌های ویرایش و ادیت عکس صورت YouCam Makeup برای ایفون نام دارد، این برنامه بیشتر با تمرکز بر روی فیلترها و افکت‌های مربوط به لوازم آرایشی امکانات مختلفی را ارائه می‌دهد، در این برنامه شما به طیف وسیعی از ابزارها و امکانات مختلف برای ویرایش و ادیت عکس چهره دسترسی دارید.

برخی از مزایای استفاده از این برنامه را با در ادامه با هم بررسی می‎کنیم.

صرفه جویی در زمان برای آرایش صورت

با استفاده از این برنامه شما می‎توانید بدون نیاز به استفاده از ابزار و لوازم آرایشی آن‌ها را روی تصاویر خود اعمال کنید.

مدل های مو

با استفاده از این برنامه شما می‎توانید در کمترین زمان انواع مدل موها را بررسی کنید.

استفاده از لوازم جانبی

در این برنامه شما می‌توانید لوازم جانبی مختلفی همچون عینک، گوشواره، کلاه و ... را بر روی تصاویر خود اعمال کنید.

این برنامه را می‌توانید همین حالا از اپ استور سیب ایرانی دانلود و نصب نمایید.

در این مقاله سعی کردیم تعدادی از بهترین برنامه های ویرایش چهره برای ایفون را به شما معرفی کنیم، در نهایت شما می‎توانید با توجه به ویژگی‎های هرکدام اپلیکیشن مورد نظر خود را از اپ استور سیب ایرانی دانلود کرده و نصب نمایید.