با خاطراتت فوتبال بازی کن!

یکی از بازی‌های ورزشی برای ایفون که بین علاقه‌مندان فوتبال از محبوبیت زیادی برخوردار است retro goal+ نام دارد، این بازی را در ادامه بیشتر بررسی می‎کنیم.

این بازی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با تیم مورد نظر خودتان وارد مستطیل سبز شده و از بازی کردن لذت ببرید، یکی از موارد مهمی که این بازی در اختیار شما قرار می‌دهد قابلیت شخصی سازی آب و هوا، استادیوم و تیم مورد نظر است، شاید این امکانات در بسیاری از بازی‌های فوتبالی قرار داشته باشد، اما این بازی با حجم 36 مگابایتی و گرافیک ساده می‌تواند ما را برای دانلود ترغیب کند.

 اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های قدیمی و نوستالژیک هستید این بازی شما را شگفت زده خواهد کرد، بازی Retro Goal+ با تلفیقی از گرافیک پیکسلی نوستالژیک و رنگ‌های زنده سعی کرده هر دو دسته‌ی مخاطبین را هیجان زده کند، تفاوتی نمی‌کند که علاقه‌مند به بازی های قدیمی هستید یا طرفدار بازی‌های جدید با کیفیت هستید، این بازی شما را شگفت‌زده خواهد کرد، در ادامه تعدادی از ویژگی‌های این بازی جذاب را برای شما آورده‌ایم.

 

انتخاب حالت سختی بازی

در این بازی شما می‎توانید به راحتی حالت سختی بازی را بین سه درجه آسان، سخت و متوسط انتخاب کنید.

 

تغییر حالت آب و هوا و رنگ لباس

بازی Retro Goal+ به شما این امکان را می‎دهید تا بتوانید به صورت خودکار حالت آب و هوا را تغییر دهید، همچنین شما می‌توانید رنگ لباس خود را انتخاب کنید.

 

مسابقات بین‌المللی و تورنومنت‌های مختلف

در این بازی شما می‎توانید در مسابقات و لیگ‎های مختلف شرکت کرده و خود را به چالش بکشید.

 

این بازی را می‌توانید از اپ استور سیب ایرانی دانلود نمایید.