همراه من | MyMCI

همراه من، همراه اول زندگی دیجیتال
13 نظر
3.8
تعداد دانلود
+176K
بار
هزینه
اشتراکی
دسته بندی
حجم
32
MB
نسخه مجاز IOS
11
به بالا
نسخه
5.9.5
نسخه Native
نسخه pwa

توضیح

همراه من، همراه اول زندگی دیجیتال

 

بیش از 90 درصد خطوط تلفن‌های همراه در ایران برای یکی از کمپانی‌های همراه اول و ایرانسل است، به دلیل همین تعداد بالای کاربران ساخت یک سیستم فعال برای رفاه کاربران جهت کنترل و مدیریت سیمکارت امری ضروری و لازم است، از همین رو این دو مجموعه سیستم‌هایی جهت این هدف بزرگ برای کاربران خود ارائه دادند، همراه من برای ایفون همانطور که از نامش پیداست اپلیکیشنی برای مدیریت خطوط همراه اول است، شما هم اگر از کاربران همراه اول هستید این برنامه برای شما ضروری و لازم است، پیش از اینکه به بررسی همراه من برای ایفون بپردازیم نیاز است که بگوییم در صورتی که از مشترکین ایرانسل هستید می‌توانید با دانلود ایرانسل من برای ایفون از خدمات مربوطه آن استفاده نمایید.

 

همراه من برای ایفون خدمات مختلفی برای کاربران خود ارائه می‌دهد که در ادامه به بررسی تک تک این خدمات می‌پردازیم

مشاهده صورتحساب خطوط همراه اول و پرداخت قبوض

در صورتی که سیمکارت شما از همراه اول دائمی می‌باشد می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن همراه من برای ایفون صورتحساب سیمکارت خود را مشاهده کرده و در صورت تایید آن را پرداخت نمایید، در این حالت سیمکارت شما به صورت لحظه‌ای تسویه شده هزینه پرداخت شده روی خط شما اعمال خواهد شد.

 

مشاهده موجودی و اعتبار

در صورتی که از کاربران اعتباری همراه اول هستید می‌توانید در این برنامه موجودی و اعتبار خط خود را مشاهده کرده و آن را با فیلتر‌هایی همچون نوع شارژ عادی، فوق‌العاده، جوانان و بانوان مشاهده نمایید.

 

مشاهده و مدیریت بسته

در این برنامه شما می‌توانید بسته‌های مختلف اینترنت، پیامک و تماس را مشاهده کرده و آن‌ها را تفکیک نمایید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید حساب خود را مدیریت کنید.

 

مشاهده کارکرد و ریزمکالمات

یکی از بهترین امکانات برنامه همراه من نسخه ایفون قابلیت مشاهده کارکرد و ریزمکالمات است، با این قابلیت شما می‌توانید در بازه زمانی مشخص شده ریزمکالمات خط خود را مشاهده کرده و بررسی کنید.

 

مدیریت آوای انتظار

در صورتی که اپلیکیشن همراه من نسخه IOS را نصب نمایید می‌توانید آوای انتظار خط خود را مدیریت کنید، شما می‌توانید آوای انتظار سیمکارت خود را تغییر داده، غیر فعال یا فعال نمایید.

 

مسدود سازی خط

از پرکاربردترین ویژگی‌های اپلیکیشن همراه من برای ایفون این است که شما می‌توانید در هر لحظه سیمکارت خود را قطع و وصل کنید، در شرایطی ممکن است که سیمکارت شما مفقود یا به سرقت برده شود، در این شرایط شما می‌توانید در سریع‌ترین لحظه سیمکارت خود را غیر فعال کرده و از خطرات احتمالی خود را مصون نمایید، همچنین در صورتی که از این شرایط خارج شدید می‌توانید مجدد سیمکارت خود را فعال نمایید.

 

  • دیگر امکانات همراه من برای ایفون
  • قابلیت خرید مودم و سیمکارت
  • امکان قطع و وصل کردن مصرف اینترنت تعرفه آزاد
  • امکان فعالسازی و غیرفعالسازی سرویس تماس‌بان
  • امکان فعالسازی و غیرفعالسازی پیامک‌های تبلیغاتی
  • امکان ورود بیومتریک برای امنیت بیشتر اطلاعات
  • استفاده از قابلیت چتر اظطراری برای تماس و شارژ اظطراری مختص کاربران اعتباری

 

سوالات متداول دانلود همراه من برای ایفون

  • برای دانلود همراه من برای ایفون نیاز به خرید اشتراک سیب ایرانی دارم؟

به صورت کلی همراه من نسخه ایفون را می‌توانید در دو حالت نسخه وب و نیتیو دانلود نمایید، برای دانلود نسخه نیتیو نیاز است که اشتراک سیب ایرانی تهیه نمایید، اما می‌توانید نسخه وب همراه من را بدون نیاز به خرید اشتراک سیب ایرانی دانلود و نصب نمایید.

  • برای استفاده از خدمات همراه من برای ایفون نیاز به اتصال اینترنت دارم؟

بله، در صورتی که قصد دارید از خدمات همراه من ایفون استفاده کنید نیاز است که به اینترنت متصل شوید، همچنین در صورت آفلاین بودن این برنامه لیستی از کدهای مربوطه را به شما نمایش خواهد داد که می‌توانید از آنها جهت انجام امور مختلف سیمکارت استفاده کنید.

نظر و امتیاز

3.8

از 13 امتیاز

1400/8/30 14:12

برنامه عالیییب

1400/5/16 05:15

عاااااالیه کارتون

1401/2/12 13:31

👌🏻👌🏻

1399/12/1 00:15

1399/8/19 13:33

عااااااالی

1402/3/20 21:44

👌🖕

پشتیبانی

تلفن : 09129990

ایمیل : 9990@mci.ir

وب سایت : https://my.mci.ir/