بانی مد | Banimode

مرکز خرید آنلاین مد، پوشاک، سبک زندگی
2 نظر
5.0
تعداد دانلود
667
بار
هزینه
اشتراکی
دسته بندی
حجم
12
MB
نسخه مجاز IOS
16
به بالا
نسخه
3.00.04
نسخه Native
نسخه pwa

توضیح

فروشگاه آنلاین پوشاک که در زمینه مد و لایف استایل فعالیت می‌کند
خرید اینترنتی لباس را با اپلیکیشن بانی ‌مد تجربه کنید!
یک خرید امن از دل خانه داشته باشید!
با دانلود اپلیکیشن بانی مد به دنیایی از پوشاک ، کیف و کفش ، اکسسوری ، عطر و ادکلن و لوازم تحریر دست پیدا می‌کنید!
انواع پوشاک بهاره در جشنواره های پرتخفیف بانی‌مد وجود دارد.
آیا از گرانی‌های این روزها خسته شده‌اید و می‌خواهید خرید لباس ارزان و باکیفیت را تجربه کنید؟ زمانی برای خرید در شلوغی و ترافیک ندارید؟ یا از پرداخت آنلاین یا کیفیت پایین محصولات نگران هستید؟ 😔
اپلیکیشن بانی مد به شما این فرصت را می‌دهد که نه تنها در زمان و هزینه‌های خود به طور قابل توجهی صرفه‌جویی کنید، بلکه با ضمانت تعویض و مرجوع کالا و پرداخت در محل تمام تلاش خود را می‌کند تا اعتماد مشتریان را جلب کند. اما این تنها بخشی از مزیت‌ و ویژگی مرکز خرید آنلاین بانی‌مد است! 😉
تخفیفات شگفت‌انگیز بانی‌مد
مرکز خرید آنلاین بانی‌مد همیشه با تخفیفات و فروش ویژه شما را شگفت‌زده می‌کند. 😲😵
اگر می‌خواهید در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید با نصب اپ خرید آنلاین بانی‌مد می‌توانید از به‌روزترین تخفیفات و فروش ویژه لباس آگاه شوید. جشنواره فروش ویژه از تنوع بسیاری برخوردار است که می‌توانید از تخفیفات میان فصل و پایان فصل، فروش ویژه 1+1 ، تخفیفات شگفت‌انگیز روی محصولاتی همچون لباس زنانه، مردانه، بچگانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و... بهره‌مند شوید. از طریق اپلیکیشن جین وست می‌توانید از جشنواره های بانی‌مد نیز مطلع شوید.
اپلیکیشن بانی‌مد؛ نزدیکتر از همیشه: https://banimode.com/apps
اطلاعات دقیق محصولات
خرید از مرکز خرید آنلاین بانی‌مد با خرید از هر فروشگاه آنلاین یا حضوری متفاوت است. بانی‌مد تمام محصولات همچون لباس و پوشاک ، لوازم خانه، مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی را با اطلاعات دقیق در اختیارتان قرار می‌دهد. در این صورت شما می‌توانید کالای خود را انتخاب کنید و تمام اطلاعات، نقد محصول و حتی نظرات دیگر کاربران و مشتریان را بررسی کنید تا با اطمینان کامل سفارشات خود را ثبت نمایید.
برای خرید لباس مردانه می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:
https://www.banimode.com/3/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87



جستجوی آسان و سریع
در اپ خرید بانی‌مد می‌توانید محصول یا لباس مورد نظر خود را تنها با یک کلیک پیدا کنید و در زمان خود صرفه‌جویی نمایید. همچنین تمام محصولات در گروه و دسته‌بندی‌های منظم و دقیقی قرار دارند که شما می‌توانید کالای مورد علاقه خود را به سادگی و سرعت بالا جستجو کنید.
حضور برندهای معتبر ایرانی و خارجی
شما با نصب اپلیکیشن خرید آنلاین بانی‌مد می‌توانید به دنیایی از برندهای معروف و معتبر دست‌ یابید که جین‌وست، جوتی جینز، ریمل لاندن، آر‌ ان اس، ریباک، ساکریس، مل اند موژ، آرتمن، آرنیکا، چرم مشهد، چرم مارال، آلفا مونته، آیلار، آیس واچ، الارو، ان بی بی، اونت، این‌لی، بی یو، تنِ درست، دافی، بیول، تیمبرلند، دِبی، سرژه، شون، شیفر، لایکو، شهر چرم، میو، نوت، هرمس، پ پ جینز، پرینسلی، کاسیو، کامیلا کنتی، کامان، کالیستا، کنت کول، گنت و ده‌ها برند مشهور و باکیفیت دیگر تنها بخشی از محصولات فروشگاه آنلاین بانی‌مد را تشکیل می‌دهند.
برای خرید لباس زنانه می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:
https://www.banimode.com/4/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87
تنوع کم‌نظیر محصولات
اپلیکیشن خرید بانی مد همچون یک مرکز خرید بزرگ و متنوع است که خرید محصولات مورد نیاز و مورد علاقه شما را با هر سلیقه‌ای در اختیارتان قرار می‌دهد. در واقع اپلیکیشن بانی‌مد، یک مرکز خرید بزرگ در تلفن همراه شما و در دستانتان است. در کم‌ترین زمان و بالاترین کیفیت آن را در محل تحویل بگیرید.
ارسال پرسرعت و ضمانت کالا🚀
برخلاف بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین ایرانی، بانی‌مد در کم‌ترین زمان و بالاترین کیفیت سفارشات مشتریان را تحویل می‌دهد. با این حال هر کالایی با ضمانت مرکز خرید آنلاین بانی‌مد به دست مشتریان می‌رسد و در صورت وجود هر گونه مشکلی در کالا یا حتی تغییر سایز لباس، کالا را تعویض یا مرجوع می‌کند و در کوتاه‌ترین زمان مبلغ کالا بدون هیچ گونه مشکلی به خریدار بازمی‌گردد.
مرکز خرید اینترنتی بانی‌مد :

https://www.banimode.com
اینستاگرام بانی مد :
https://www.instagram.com/banimodecom/
تلگرام بانی مد:
https://www.t.me/banimodecom


 

نظر و امتیاز

5.0

از 2 امتیاز

1400/6/16 15:16

خیلی عالیه

1400/2/8 22:46

👏🏻👏🏻👏🏻

پشتیبانی

تلفن : 021-49215